Veelgestelde vragen




Wat moet ik doen als er iets mist in mijn bestelling?

Controleer eerst de pakbon goed, staan alle producten erop? Wordt er nog iets nageleverd? Klopt het niet, neem dan contact op via info@littlerodents.nl

Wat moet ik doen als er iets beschadigd is in mijn bestelling?
Neem contact op via Info@littlerodents.nl, omschrijf goed wat het probleem is, en maak foto's van de beschadigingen. Als er transport schade is dan de doos bewaren en foto's maken van hoe de producten zijn verpakt.

Wat moet ik doen indien ik een verkeerd product heb ontvangen?
Neem contact op via Info@littlerodents.nl

Wat moet ik doen als ik na 2 dagen mijn pakket niet heb ontvangen?
Houdt de Track en Trace goed in de gaten, de verwerkingstijd voor bestellingen is 2 tot 3 werkdagen. Het kan zijn dat uw pakket nog niet is ingescand in het sorteer centrum. Is er na 3 dagen nog geen beweging geweest dan kunt u contact opnemen via Info@littlerodents.nl.

Hoe weet ik of een bepaald product geschikt is voor mijn dier?
Bij alle producten staat omschreven voor welk dier het geschikt is en voor welk formaat het ongeveer geschikt is. Mocht u twijfelen dan kunt u altijd mailen naar Info@littlerodents.nl.
Heeft u al een huisje of plankjes voor je dier? Controleer dan die maten en vergelijk ze met de maten van onze producten.

Hoe kan ik bestellen bij LittleRodents.nl?
Hoe weet ik wat de verzendkosten van mijn bestelling zijn?
De verzendkosten vindt u hier Verzending

Kan ik de status van mijn bestelling bekijken?
De status van uw bestelling kunt u terug zien wanneer u een account heeft aangemaakt.


Ik wil mijn bestelling annuleren of wijzigen, kan dat?

Voor annuleringen of wijzigingen dient u altijd te mailen naar Info@littlerodents.nl

Hoe kan ik betalen bij LittleRodents.nl?
De betaalmethoden kunt u hier terugvinden : Betaalmethoden.

De betaling is mislukt, wat moet ik doen?
Heeft u de betaling zelf afgebroken? Dan krijgt u een mail met de instructies om de betaling alsnog af te ronde . Mocht de betaling worden afgebroken door een verbindingsfout neemt u dan contact op via Info@littlerodents.nl.

Waar vind ik informatie over mijn facturen en betalingen?
Als u een account heeft aangemaakt kunt u deze hier terug vinden. Ook ontvangt u een mail met de factuur en betaalbevestiging. Heeft u geen account aangemaakt dan ontvangt u ook een mail met de factuur en de betaalbevestiging. Heeft u deze niet gekregen? Neem dan contact op via Info@littlerodents.nl.

Heb je leuke foto's of filmpjes van je knagers met hun nieuwe inrichting of lekkere snacks? 
Tag ons dan op instagram of deel de foto's via info@littlerodents.nl

Alle producten worden met zorg en met de hand gemaakt van natuurlijke producten, hierdoor kan het voorkomen dat producten net iets afwijken van de opgegeven maten, of de kleur iets verschilt dan op de foto. 
Ook door verschillende droogtijden kan knaaghout afwijken van kleur. Dit doet niet af aan de kwaliteit.

Mocht er onverhoopt iets mis zijn met uw bestelling of met de verzending van de bestelling neem dan contact op via het info@littlerodents.nl